ЧЕСТО ЗАДАВАНИ ВЪПРОСИ
- Защо трябва да се регистрирам?
Така ще имате достъп до нашите ексклузивни предложения за бизнес клиенти.
В случай, че сте собственик или представител на фризьорски салон, ще можете да пазарувате бои за коса и професионални продукти, предназначени за употреба във фризьорски салони.
Регистрацията ще Ви улесни при следваща поръчка и ще имате достъп до историята на Вашите поръчки.
- Как мога да се регистрирам?
Попълнете регистрационната форма и отбележете, дали сте Собственик или Служител във фирмата, която използвате за вашата регистрация. Можете да изберете опцията краен клиент.
В случай, че Вие сте Собственик на бизнес, Вашата регистрация ще бъде разгледана в рамките на 2 работни дни от екип на Илиада ЕООД. Когато тя е одобрена, очаквайте да се свържем с вас на имейла, предоставен за контакт при регистрацията.
В случай, че сте служител на бизнес, Вашата регистрация трябва да бъде разгледана и потвърдена от потребителя, регистриран в Илиада ЕООД като собственик на бизнес.
В случай, че сте краен клиент, нужно е да попълните всички полета и да създадете регистрация.
- Мога ли да пазарувам без регистрация?
Да, можете да пазарувате без да се регистрирате, но по този начин няма да имате възможност да виждате история на Вашите поръчки, както и ще трябва да въвеждате Вашата информация отново при следваща поръчка.
- Мога ли да пазарувам като краен клиент, без да имам салон или фирма?
Да, имате възможност да пазарувате от нас професионални продукти за коса и да се поглезите! Също така при нас ще откриете и аксесоари като четки, гребени, дребни аксесоари, професионални преси за коса, сешоари, машинки за подстригване, професионални ножици и други.
- Нямам клиентски код, как да го получа?
Ако нямате регистрация при нас като бизнес клиент, моля пишете ни на iliadashop@iliada.bg .
Ние ще Ви върнем имейл с нужните данни за регистрация и ще Ви информираме за Вашия клиентски номер. След което можете спокойно, в удобно за Вас време, да се регистрирате в нашия онлайн магазин.
- Мога ли да върна/заменя закупената стока?
Разбира се, че можете да се възползвате от това Ваше право. Можете да върнете или замените продукт, закупен от ILIADA.BG, до 14 дни след получаване. Задължително условие е стоката да бъде в ненарушен търговски вид, в оригиналната си опаковка, да не е използвана/отваряна и да предоставите фактурата с касова бележка от покупката.
- Как да избера кой продукт е най-подходящ за мен?
Ако имате колебания или не можете да изберете подходящия за Вас продукт, не се колебайте и се свържете с наш търговски представител, според локацията Ви!
Информация за тях можете да видите тук.
- Правите ли доставки в чужбина?
ILIADA.BG извършва доставки единствено на територията на България.
- Липсва продукт от моята поръчка или има сгрешен такъв – какво да правя?
Старателно подготвяме всяка една пратка с внимание, но ако все пак се е получила такава ситуация, Ви се извиняваме сърдечно за неудобството!
В такъв случай, свържете се с нас на посочените телефони или на 02/9768410 или на iliadashop@iliada.bg , за да уточним детайлите по връщане на забравения / сгрешен продукт и получаването на нов. Разбира се куриерските услуги ще бъдат за наша сметка.